Zenzen.sk | Doručovanie objednávok

Doprava a doručovanie

 

Doručenie tovaru

 

1.     Kuriérska služba DPD

Náklady na doručenie

  • Dopravné pri objednávkach je 5 EUR

Spôsob platby:

  • Online platba prostredníctvom TatraPay

  • Dobierka + 1,50 EUR

 

Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo.

 

V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo dopravcu GLS:

  • Kontakt GLS: +421 45 52 42 500 alebo 18 585

 

Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a obráťte sa na naše zákaznícke centrum.

 

2.     Packeta

 

Spôsob doručenia na viac ako 750 výdajných miest po celom Slovensku.

 

Náklady na doručenie:

  • Dopravné pri objednávkach je 3,50 EUR

Spôsob platby:

  • Online platba prostredníctvom TatraPay

  • Dobierka + 1,50 EUR

 

Postup doručenia objednávky cez Packeta:

1.     Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Packeta, ktoré máte najbližšie.

2.     Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám Packeta pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na TU

3.     Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Packeta pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní).

 

Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Packety TU

 

V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo Packetu:

  • Zákaznícky servis: +421 221 201 135

  • E-mail: info@packeta.sk

 

3. Slovenská pošta

 

Náklady na doručenie

  • Dopravné pri objednávkach sú 4 EURÁ

 

Spôsob platby:

  • Online platba prostredníctvom TatraPay

  • Dobierka + 1,50 EUR

 

V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo Slovenskú poštu:

  • Telefonicky v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod. na infolinke 0850 122 413 alebo zakaznickyservis@slposta.sk

 

Objednávky prijatá v pracovné dni:

Prijatie objednávky do 16:00 – odosielame do 2 pracovných dní

Prijatie objednávky po 16:00 – odosielame do 3 pracovných dní

Prijatie cez víkend alebo cez sviatky - odosielame do 4 pracovných dní.

 

 

Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.