Doprava a doručovanie
Doručenie tovaru
1. Kuriérska služba DPD
Náklady na doručenie
-
Dopravné pri objednávkach je 5 EUR
Spôsob platby:
-
Online platba prostredníctvom TatraPay
-
Dobierka + 1,50 EUR
Vo väčšine prípadov kuriéri volajú adresátom vopred, ale nemôžeme Vám to zaručiť - kuriér nie je povinný takto postupovať. Každý zákazník obdrží v deň doručenia SMS s informáciou o čísle zásielky a telefónnym číslom na doručujúce depo.
V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo dopravcu GLS:
-
Kontakt GLS: +421 45 52 42 500 alebo 18 585
Pred prevzatím zásielku skontrolujte. V prípade poškodenia počas prepravy spíšte s kuriérom zápis o poškodení a obráťte sa na naše zákaznícke centrum.
2. Packeta
Spôsob doručenia na viac ako 750 výdajných miest po celom Slovensku.
Náklady na doručenie:
-
Dopravné pri objednávkach je 3,50 EUR
Spôsob platby:
-
Online platba prostredníctvom TatraPay
-
Dobierka + 1,50 EUR
Postup doručenia objednávky cez Packeta:
1. Počas objednávky tovaru, v spôsobe doručenia, si vyberiete výdajné miesto Packeta, ktoré máte najbližšie.
2. Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, vám Packeta pošle e-mail s trasovacím číslom. Zásielku môžete sledovať na TU
3. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Packeta pošle SMS a e-mail s heslom pre vyzdvihnutie zásielky. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. (Počas vianočnej sezóny môže byť doba dočasne skrátená na 5 dní).
Zoznam pobočiek sa nachádza pri výbere spôsobu doručenia v objednávke a na hlavnej stránke Packety TU
V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo Packetu:
-
Zákaznícky servis: +421 221 201 135
-
E-mail: info@packeta.sk
Náklady na doručenie
-
Dopravné pri objednávkach sú 4 EURÁ
Spôsob platby:
-
Online platba prostredníctvom TatraPay
-
Dobierka + 1,50 EUR
V prípade oneskorenia zásielky prosím kontaktujte priamo Slovenskú poštu:
-
Telefonicky v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00 hod. na infolinke 0850 122 413 alebo zakaznickyservis@slposta.sk
Objednávky prijatá v pracovné dni:
Prijatie objednávky do 16:00 – odosielame do 2 pracovných dní
Prijatie objednávky po 16:00 – odosielame do 3 pracovných dní
Prijatie cez víkend alebo cez sviatky - odosielame do 4 pracovných dní.
Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.