Reklamácie
Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?
-
Reklamačný formulár (formulár nájdete tu) – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť uznať.
-
Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
-
Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
Názov firmy: Zenzen, s. r. o.
Sídlo: Malinová 1306/7A 900 42 Dunajská Lužná
Kontakt: info@zenzen.sk, +421 918 727 747
s poznámkou "REKLAMÁCIA"
-
Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu".
-
Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
-
V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s doporučením. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.
V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle +421 918 727 747 alebo nám môžete napísať na našom kontaktnom formulári: Reklamačný formulár
SÚBORY NA STIAHNUTIE: