Zenzen.sk | Reklamácia

Reklamácie

 

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar  z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.

  Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

  1. Reklamačný formulár (formulár nájdete tu) – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť uznať.

  2. Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

  3. Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

 

Názov firmy: Zenzen, s. r. o.

Sídlo: Malinová 1306/7A 900 42 Dunajská Lužná

Kontakt: info@zenzen.sk, +421 918 727 747

s poznámkou "REKLAMÁCIA"

  1. Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako "Balík na adresu".

  2. Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

  3. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.

 

Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s doporučením. Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

 

V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle +421 918 727 747 alebo nám môžete napísať na našom kontaktnom formulári: Reklamačný formulár

SÚBORY NA STIAHNUTIE:  

PDF Reklamačný formulár